Vatten bilder

| Datum: 2010-04-19 & Tid: 16:01:01 |






Haha den sista bilden vart lite speciell ! Men den näst sista fick dålig fokus. Aja här var allafall några vattenbilder från idag. Jag var så smart när jag skulle fota min hand i vattnet att jag hade på det allra kallaste istället för lite varmare eftersom jag hade kvar handen ganska länge :p ! Men jag har inte fotat så mycket vattenbilder förut, vart sådär nöjd med dom här, men hittade allafall ett läga där dom blev helt okej :) ! Sen har jag ju ingen systemkamera heller... :( !

inte för att jag är nåt proffs på vatten bilder men jag har ett tips allafall! Fota i kallt vatten!
Om ni ska ha era händer i så kan man ju somsagt ha lite varmare. Men vattnet blir klarare och därmed bilden finare om man har kallt vatten!

Idag har jag somvanligt vart i skolan, slösade bort den mesta av tiden på en sak som man inte ens behövde göra. Det kändes ju väldigt lyckat och sen sista kvarten behövde jag fixa klart en sak som jag inte börjat med, aja vi får hoppas det blir bra!
Mer blogg lite senare! I'm out :p

Komentarer
Siri Erika
Datum: 2010-04-19 | tid: 17:20:03
Blogg adress:

komentar:
Hittade du rätt inställning? Vilken blev det? <3

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback