knock on wood

| Datum: 2010-02-22 & Tid: 17:06:57 |
det är fel på blogg.se nu, statestiken funkar inte och allt är segt.
men jag är iallafall inne och bloggar ändå, snällt va? :)

Pratade i telefon med ebba förut men det avbröts. Annars har jag lyssnat på gammla låtar på youtube. Åh får tillbaka blickar :') Saknar de gammla tiderna ♥ Men nu lever jag i nuet och är glad ändå :D
Nu vill jag att ALLA komenterar inlägget med frågorna om tävling lite längre ner !

Jag är fortfarande sjuk, men imorn behöver man inte gå till skolan pga att tunnelbanorna inte går och ersättningsbussarna är fulla och kommer när de kommer. Tvärbanorna kommer fel tider osv. Men jag hade väll gått till skolan iallafall (om jag var frisk) eftersom jag kan gå .. ! Men men.


Komentarer
Erica
Datum: 2010-02-23 | tid: 13:07:14
Blogg adress: http://ericai.blogg.se/

komentar:
Åhhhh då får jag träffa dej imorgon! :D har saknat dej <33

kapten
Datum: 2010-02-23 | tid: 13:57:01
Blogg adress:

komentar:
stå inte och lata dej gamle sjöman, skepp ohoj !

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback