Onsdag

| Datum: 2010-03-24 & Tid: 07:21:34 |
Godmorgon !
Försov mig imorse så vaknade klockan 6 istället för 5. Eller jag ställde klockan på fem och tänkte snoza två gånger så klockan blev halv och sen gå upp, men såklart trycker jag på stäng av istället för på snooze! Så sen vaknade jag till och ba konstigt att den inte ringer och så ser jag att jag har råkat stänga av.
Mamma ska skjutsa mig om en kvart. Så har brottom nu. Ska ta lite mascara och torka håret.
Kör på osminkad idag med lite mascara. Jag hade perfekta ögonfransar men ändå började jag använda mascara och nu är dem blekta och ja.. vad tänkte jag på ? :(
Aja ska torka håret nu så jag överuvudtaget kan gå ut!

Ha en bra dag ! ♥
följ mig med bloglovin' !

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback