onsdag

| Datum: 2010-03-24 & Tid: 22:28:02 |
efter skolan åkte jag hem till tove och vi gick ut med willi. Sen åt vi mellis, spelade bubble struggle (y) ! & sen bakade vi kladdkaka. Haha en av dom började ryka, så vi ställde ut den på ballkongen. Den såg inte alls bränd ut men den fortsatte ryka när den stog ute, så tove tog en gaffel och lyfte upp en bit så var det värsta brända bollen i mitten hah! Lite kul sådära :D
När jag kom hem har jag sett på johan falk & ätit middag nummer 2.
Ska sova nu, är så himmla trött nu! Ska sova ut imorn tror jag eller sova ut och ut inte till 1 direkt men typ kvart i sju - sju ? :) Vore skönt iallafall!

Godnatt ♥ !

Komentarer
ebba & emma
Datum: 2010-03-25 | tid: 17:39:55
Blogg adress: http://emmaochebbas.blogg.se/

komentar:
ny design och allt på bloggen !

klicka in och säg gärna vad du tycker :)<3

victoria
Datum: 2010-03-25 | tid: 18:43:05
Blogg adress: http://andaras.blogg.se/

komentar:
någon som har sett någon fin bikini än?



jag tror det är dags snart! :D

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback