23 december

| Datum: 2009-12-23 & Tid: 21:16:35 |
imorgon är det julafton, som om någon skulle glömt bort det ?
jag var och köptede sista julklapparna i farsta idag, lite i sista sekunden där.
Men jag har aldrig sett så mycket folk i farsta ! herregud överallt var de folk & det var jätte långa köer och sådär.
sen åkte jag hem och jag har bara spelat spel och tittat på tv..
Längtar till imorgon nu!

puss på er skriver mer när jag får andra datan, då kommer bilder också :) !


Komentarer
Elli
Datum: 2009-12-23 | tid: 22:50:00
Blogg adress: http://eekm.blogg.se/

komentar:
God jul gumman ♥

Sara
Datum: 2009-12-23 | tid: 23:09:32
Blogg adress: http://dreyra.blogg.se/

komentar:
Ja, juldagarna lockar verkligen ut folk ur deras hem. Har aldrig sett Uppsala ha så mycket människor i centrum, hehe

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback