Godmorgon

| Datum: 2009-12-19 & Tid: 12:15:29 |
skulle blogga för en stund sen men andra datan får typ ingen anslutning till internet just nu 
& de tar några år att sätta på den här ;) 

Men upptäckte att på den här datan ser min blogg design jätteful ut eller konstig ut iallafall
väldigt olik som den ser utpå den andra datan, hoppas den inte ser ut så här för er !
Anledningen till att det är ett ritat hjärta på headern är att jag råkade klippa ut blomman fel just där
& jag orkade inte ändra just då, men dt ska inte vara så !

Nu ska jag läsa lite bloggar, byta lakan i sängen, duscha, gå ut och fota ! :)

Puss ! ♥ 


Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback