Imorgon, igår fast idag, nej skit samma !

| Datum: 2009-12-26 & Tid: 01:38:16 |
godmorgon (?) klockan är ju trots allt "imorgon".
Så om vi säger så, så igår var jag hoss släkt, med släkt.
Vi hade som julafton #2 . Jag fick lite presenter men jag orkar inte ladda
in bilder på allt nu. Jag har spelat wii med Jonathan hela kvällen höhö, han ägde typ på allt men jag slog honom hårt i bowling moahahha !
iallafall så råkade jag avslöja en julklapp nu men om ni inte listar ut de så.. ja då ?!
Men nu ska jag kolla facebook och bloggar.
Sen sova för de finns inte så mycket att göra.. men jag är inte alls trött buhuu !

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback