Liljeholmen

| Datum: 2009-12-28 & Tid: 20:11:07 |
idag har jag vart i liljeholmen med Erica.
Mellandags rean du vet ;) Jag köpte en parfym "box" med Naomi Campbells with kisses & ett gina tricot linne.
Rea på båda. Haha på vägen dit.
Vi var på samma tvärbana men vi åkte inte tillsammans för först var vi på olika vagnar sen gick hon på framför mej och gick åt andra hållet x] haha så vi träffades när vi gick av hehe.
Men hursomhelst just nu står jag och spelar wii som typ alltid nu för tiden ju ? Men de är roligt :)

Imorgon ska jag vara med Siri piri som äntligen har kommit hem !! <3
Får ser vad vi hittar på, någonting blir de väll alltid hihi!

Och på tal om förra inlägget. Där jag skrev jag ska på bio och sen nej de vart visst inte så osv..
Jag gick iallafall tillslut på bio med min brorsha vi såg The Imaginarium of doctor Parnassus.
En annorlunda film enligt mej, men bra !

Nu ska jag inte skriva för långt ! Puss på er !

Snälla snön försvinn inte nu :(

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback