Städa Juligt ?

| Datum: 2009-12-19 & Tid: 13:12:32 |
nu ska jag hjälpa till att städa huset juligt. 
Jag fattar inte hur man kan städa juligt ?!
Men jaja, sen kanske jag ska till mina kusiner.
Då tar jag med kameran på vägen :) !
För batterierna har laddat nu.
PÅ tal om ladda, min mobil :O den laddade ju ur i går, hehe.
hoppas ingen messat men nu ska jag gå o sätta den i laddaren.


kram 
märkte också att de där inlägget med "listan" de vart dubbla rubriker ?!
Hur lyckas jag ... ?

Komentarer
Sofie
Datum: 2009-12-19 | tid: 13:23:22
Blogg adress: http://saon.blogg.se/

komentar:
Haha såg det nu :P

Hur gjorde du det? scarryyy ... s:

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback