Stan med Erica <3

| Datum: 2009-12-18 & Tid: 15:39:01 |
hinner inte skriva så mycket men skriver lite kort.
Igår var jag på kulturamas julshow där min kusin är med.
Sen när jag kom hem var det sent så jag gick och la mej ganska
snabbt. Imorse duschade jag på morgonen, kunde knappt ta mej
ur duschen de var så varmt och skönt ! Men jag kom ut lite för sent så jag
hann inte torka håret, och jag HATAR att gå med blött hår!
Men sen i skolan var de ju avslutning sååååå skönt !
Vi fick våra omdömmen, tänker inte skriva här var jag fick ! Det ända
jag avslöjar är MVG i hemkunskap. Mina föräldrar tyckte de va kul ;s
bara för att jag inte gillar att typ diska och så haha.
Men smart head som jag är råkade jag såklart låsa in min nyckel i skåpet så här sista dagen :p
Jag låste upp, la nyckeln i väskan, la väskan i skåpet, stängde.
Sen kom jag på de påväg ner typ höhö ;o
Men sen när de var slut så åkte jag och Erica till stan och köpte julklappar, jag kommer värkligen
inte på något att köpa till någon, hittar liksom inget som bara wow de där kommer hon/han älska!
Eller sådär. Men köpte iallafall något men kan inte skriva de här för vet att hon/han jag köpt till
läser bloggen sometimes !
Men nu ska jag snart till Farsta med Mamma.

När jag kom hem så fick jag en present också ;D
Laddningsbara batterier med en Laddare hihi!
Så nu ska batterierna laddas men sen kommer
jag fota massa igen :)
Men det här kommer tyvär också bli ett bildlöst inlägg.

Förlåt att de blev så långt !

puss <3

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback