rubrik fattas

| Datum: 2009-11-28 & Tid: 14:47:03 |
Godmorgon, om man fortfarande säger det nu vid två - tre sådär ? 
jag har allafall ändå inte vaknat nu, jag gick upp väldigt tidigt tror jag, jag kollade inte vad klockan var men säkert typ 10 eller något. 
Då kollade jag på Änglar & Demoner eftersom jag aldrig gjorde de förut, den är faktiskt bra :) 
Sen dushade jag och nu sitter jag här ;p senare ska jag till catja roligt :D 
de var fett längesen vi träffades ;/ 

aja skriver mer senare puss :)

Komentarer
Elli
Datum: 2009-11-28 | tid: 15:44:02
Blogg adress: http://eekm.blogg.se/

komentar:
Segt Godmorgon från mig kommer nu (a)

Haha :)

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback