Kanin så fin'

| Datum: 2010-04-22 & Tid: 15:40:51 |

Haha jag är osminkad om man inte räknar med nosen och morrhåren dåra haha.. Men så får det när man ska städa och heter Joanna... :$
Nu sitter jag i min lilla fotölj, ganska obekvemt om jag ska vara ärlig men jag lutar hela mig på min fot typ. Jag blir på så jävla dåligt humör eftersom det snöar ute och jag fryser. Dessutom var jag tvungen att gå i uggs till skolan för mina race marine skor har tappat hälarna och när det antingen är blött så kommer vattnat in ganska lätt (xD) & när det är grusigt får jag en miljon grus i skorna. Men imorn ska jag köpa nya skor ;)

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback