Redberries ?

| Datum: 2010-04-20 & Tid: 19:34:27 |

Bland mina första bilder med kameran ;) Men jag är nöjd med den !

Ska äta middag nu & sen vet jag inte ? Plugga lite kanske ? Siri har nyss gått hem allafall. Efterskolan åkte jag och sofie och det är svårt att förklara allting men sen åkte vi allafall till siris skola och träffade siri, lisa, sara och hanna och köpte godis ^^ sen åt vi det i skrapan :P Hinner inte blogga mer nu!

c ya xoxo ♥

Komentarer
Öhh päron SPLIT :D
Datum: 2010-04-20 | tid: 20:00:21
Blogg adress: http://hiertasofie.blogg.se/

komentar:
Sv;



1. Nejmen oppunda då, same shit nästan xD

2. Men jag har alltid sagt päron split, och om päron split inte finns gör jag en glass som heter det (A) :D

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback