Fredag

| Datum: 2010-04-23 & Tid: 18:07:49 |
nejmen tjena :] !
Jag kom nyss hem från stan. Var där med mamma. Köpte converse, skulle köpa höga röda (med låg sula) men dom var slut i min sko size och då vart det lila. Vill inte ha typ svarta, rosa eller vita som typ alla har. Dom är jätte fina det tycker jag också men kände bara för att ha något annat den här gången!

Idag har jag vart såå duktig i skolan. Jag gjorde klart svenska 14 en kvart innan samlingen och redovisade det direkt efter. På matten gjorde jag klart projektet på 10 (pinsamt att jag ligger på 10.. :$) och så lämnade jag in so rubrikerna, okej det var sista dan idag men allafall ;)


bild från alla hjärtans dag ;) DÅLIG skärpa !

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback