Naglarna

| Datum: 2010-04-30 & Tid: 18:15:57 |



1. Blommor
2. Äpple
3. Regnbåge, ett vitt moln osv.
4. flagga
5. vanliga ränder, jag klev på den. Fråga inte hur jag lyckas. Speciellt att kliva på den.
6. Polkagris
7. Blomma
8. Leopard
9. Tiigerh'
10. Papegoja
Kunde inte fota alla fingrar samtidigt haha så de fick bli sådär. Men vissa fingrar ser roliga ut men de är för jag skakarmed vänster hand så behöve trcka fingret mot "väggen" xD Men sista bilden ser fingret värsta mini ut, kanske för det är mitt lillfinger. Hehe.

Konstnären som gjort mina naglar är erica som för tillfället inte bloggar så jag kan inte länka henne ;) !
Det luktar grillat (vi har dörren öppen) HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det är vi som grillar :D !
Nu kom gästerna, jag är inte klar.
Men ska bädda sängen nu, mami tjatar!

Komentarer
Elli
Datum: 2010-04-30 | tid: 23:32:23
Blogg adress: http://eellos.blogg.se/

komentar:
Cooling naglar :D

Sofie
Datum: 2010-05-01 | tid: 20:01:19
Blogg adress: http://hiertasofie.blogg.se/

komentar:
Svara på översta inlägget i min blogg ?! ^^<3

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback