lördag

| Datum: 2010-02-28 & Tid: 19:33:59 |
Förlåt, förlåt att jag uppdaterat sämst idag och igår. Men när erica gick hem igår åkte jag och mamma och mötte mormor, min moster, Rhysie, zeila och min kusins kompis. Vi såg på bio ;) upp, har sett den förut men de hade inte alla andra. Sen fikade vi hemma hos mormor. Sne åkte vi och lämnade tillbaka orphan som jag erica och tove såg på i fredags. Sen åkte jag hem till Rhysie så sov jag där :) Vi köpte en tandborste till mig, den avr jätte söt och hade som små fötter så den kunde stå höhö ;)
Idag har jag vart med rhysie nästan hela dan. DOm kom hem till mig också sen men nu har dom gått och jag har nyss ätit sushi. jätte gott :)
Ikväll ska jag väll se på film eller något och sova ganska tidigt. Om jag känner mig själv rätt kommer jag vända på dygnet under lovet, så jag ska försöka att inte göra det ;)
Ska inte skriva alldeles för långt nu !
Lite senare kommer veckans blogg inlägget, så kolla in igen ! :D

Jag prövade rhysies lös hår, och det är typ samma färg som mitt hår fast ljusare. det är svårt att förklara men men.. Jag vill färga håret. Vet inte om jag vill färga mörk brunt (nästan svart) eller ljusbrunt. Men jag tror att ljusbrunt kanske kommer se konstigt ut, hmm !
Nu ska jag spara innan det krachar, för internet krånglar -.- !

Komentarer
Danielle
Datum: 2010-02-28 | tid: 20:11:21
Blogg adress: http://danniih.blogg.se/

komentar:
sv;

Jaha :D Visst är den äcklig?

Inte så chock läskig, men lix obehaglig :P <3

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback