Playahead

| Datum: 2010-02-28 & Tid: 22:23:03 |
Pea stängs ju idag, är inte inne där nu, men förut var jag det hela tiden !
Hejdå playyyyyyyyyyyyahead ;) ♥

sitter och kollar gamla gbn där, synd att jag raderade dom hela tiden har bara typ tre sidor. De var när tove preics hade börjat i min skola och massa frågade efter hennes msn eller pea haha :) ♥ och typ saker från ung ♥ och när min hamster mimmi dog :( ♥ !
Så mycket där !

vila i frid mimmi ! ♥

Komentarer
Sofie
Datum: 2010-02-28 | tid: 22:55:19
Blogg adress: http://saon.blogg.se/

komentar:
sv: Såklart jag bryr mig..? Men 45 pers på 20 miljoner, och vendela tror att jorden går under? :S fan 20 000 människor dog i haiti = världen gick inte under? -.-

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback