Söndag

| Datum: 2010-01-31 & Tid: 11:00:49 |
har suttit hela morgonen nu och klurat med stilmallen & kodmallarna.
Det går inte bra och det är så tråkigt när man inte fattar så man måste sitta och kolla jätte noga efter det man ska hitta med hjälp av den här sidan (tur att den finns) !
Jag brukar fatta dom där mallarna annars men det här jag ska göra med menyn nu !? Jag fattar ingenting -.-
Någon som vill förklara hur man gör ? Se två inlägg under !
Det skulle vara jätte snällt!

Nu har jag iallafall ätit frukost men nu sitter jag i sängen igen, det är så skönt att gå tillbaka till sängen när man vart uppe en stund, så varmt och jaa.
Jag vaknade 20 över 9 idag ? Alltså gud vad tidigt jag börjar vakna :o
Det var så förra helgen med!

Snart ska jag byta om, sminka mej, sätta upp/fixa håret, osv.
Sen ska jag plocka undan i köket (-.-) Sen ska jag åka och shoppa.
Vet inte om Sofie ska följa med eller inte jag fattade inte vad hon menade men vi får se.

<3

ps. Ni kanske märker att inget är ändrat i bloggen fast jag  skriver att jag hållt på med kodmallar osv, men jag gör det i min test blogg först så inget blir helt fel här;)
Men jag gör inte allt på en gång i den heller utan lite varje dag kanske, vet inte ännu.
Men ifall det plötsligt blir läsenordsskydd på bloggen så är det därför att jag flyttar in designen hit och håller på att trixa och mixa ;) Så nu vet ni det.


Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback