i <3 photo

| Datum: 2010-03-31 & Tid: 21:13:50 |
under påsk kommer jag att åka ner till mina syskon. Och då kommer jag få tillbaka mina kamera batterier så jag kan fota igen :D ! Då ska ni få se min hårfärg och jag ska försöka fota en massa fina bilder och göra en header också ! :)
Gaash vad jag längtar till lov. Det är ju bara imorn och sen är det lov! Det jobbiga är att jag tycker det var långt mellan sportlovet till påsklovet men sen är det ännu längre till sommarlov !


bilden har inget med inlägget att göra, men siri kommer inte vara hemma under hela påsklovet. BUHUHUHU!

på tal om kamera och så där så har Nathalie fått en systemkamera. En av de två sorterna jag håller på att bästemma mig för vilken jag ska spara till! Jag är avensjuk tillsammans med erica haha! Men åh vill ha nu nu nu :D !

Komentarer
Elli
Datum: 2010-04-01 | tid: 21:58:13
Blogg adress: http://eellos.blogg.se/

komentar:
När skulle vi ses på påsklovet? :* <333

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback