som om det var igår

| Datum: 2010-03-28 & Tid: 14:28:28 |

att bjuda på sig själv kallas det.
Jag är i en klätterställning om ni skulle undra vad jag håller i.

Nu måste jag byta om ska gå om en halvtimme. Vet inte när jag kommer hem!
Men ska försöka hinna blogga mera idag iallafall.

Ska ladda kameran nu. Kom på astt ni inte har fått se min nya hårfärg. På bilden kan ni allafall se min gammla. Den naturliga.

Komentarer
Erica
Datum: 2010-03-28 | tid: 17:56:00
Blogg adress: http://sofiericalways.blogg.se/

komentar:
Sv: Hahah okej wierd... Men jag sökte på hallonröda converse på google och så kom det bild på dom där vita jag länka ;)

Men kan inte du komma hit, typ... NU?! :D Så kan du sova överi döveri hihi rimmeli simeli dimmmmmmpppsssalallaallalalla :D

Jag har satt upp spegeln så DITT rum e asmegafint!

Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback