torsdag

| Datum: 2010-03-25 & Tid: 20:18:28 |
har nyss ätit middag och kollat på halv åtta hos mig. Det var stockholmare den här gången men alla sa fräsht med sk ljud :p !

Har ju somsagt färgat håret. Inte så jätte stor skillnad, men lite mörkare är det ju ;) Dock har jag färgat halsen pannan och ryggen också. Eller siri har gjort det hah ! Fast de på ryggen är borta och det på halsen vet jag inte när det kom men får väll tvätta bort det sen.. Det i pannan är väll jobbigast för det kan jag ju inte ha där ! ;) Ni får enbild på resultatet imorn, när det är dagsljus :)

Jag har haft värsta humörsvängingarna nu ikväll. Inte roligt. Blir skit sur, sen jätte glad, sen ledsen osv. Jag började gråta för en stund sen och jag vet inte äns varför ?

Ska kanske finurla med designen nu :)

finurla HAHA :D

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback