helgen

| Datum: 2010-05-02 & Tid: 17:51:05 |
Jag är helt sluut. Jag vill göra något men orkar värkligen inte. Datorn går trögt också -.- !

Kan bäretta lite om helgen:

fredag- sluutade 12, nice! Sen var jag med Tove en stund vi gjorde smoothie och jaa. Sen gick vi ut och var i parken sen gick vi hem till siri. Sen gick alla hem till sig. Senare fick vi gäster hem men halv 8 mötte jag siri och vi drog till brasan. Där gick vi först omkring ett tag och såg folk man känner, som man alltid gör fast träffade faktiskt ovanligt lite i år :o ! sen var vi nästan hela kvällen med några. Var hemma vid halv 11. Kollade på flash forward och sen snarkaade jag ;)

lördag: vaknade rättså tidigt åkte in till gammla stan med mamma och träffade rhysie och mammas syrra/rhysies mamma. Sen gick vi till kungsträd gården och fikade på sturekatten. Sen gick vi hem till mig och spelade lite wii och sen åkte vi till rhysie och jag sov där. Vi såg på kvarteret skatan och det var jäääättte dålig igår. Det brukar vara roligt men igår skrattade jag knappt alltså åt programmet. Synd. Sen målade jag rhysies naglar i flera timmar eller vi målade en saprgris och lite andra saker också ;) Sen gick vi och la oss.

Söndag: Vaknade tidigt idag med, vaknade hemma hos rhysie dåra sen så åt vi frukost sen gick jag typ in på fb för rhysie höll på att sjunga i vardagsrummet för hon skulle åka till stan och sjunga för att få ihop pengar, ahha hon kämpar värkligen för att få guldkortet hah. Aja så jag drog hem för hon skulle dra med sin kompis och samla pengar sen skulle dom till grönan redan idag så hoppas dom fick ihop pengar. Typ 100 eller något.. Jag hade ju cykeln och den var liksom en trappa ner så skulle bära upp den för trappan ahahhaha som tur var kom några grannar och hjälpte mig för jag kom inte ut genom dörren.. När jag kom hem gick jag dit hela gatan var för det var städdag idag så jag åt där heh. Sen gick jag hem och vart helt slö har kollat på gone baby, gone nyss. Sorglig, med en hemsk handling men den var bra.

Nu ska jag ta och få kontakt med ellinor fett längesen vi träffades nu.. Så måste jag prata med en till person..

Oh typ lite av texten försvann så behövde skriva om massa -.- !

En applåd till den som orkade läsa allting !

random bild passar till random inlägg (;

Komentarer
Vill du fixa till din text lite skriv:

fet text = *din text*
understryken text = _dintext_


Namn:

E-postadress: (visas bara för mig)

Din blogg:

Kollar du in igen?
(sparar namn + blogg adress)

Din komentar:

Trackback